.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی پنجشنبه


* در آئين گراميداشت شهداي انفجار مسجد جامع زاهدان كه در مسجد مكي اهل سنت اين شهرستان برگزار گرديد جنايت تروريستي اخير، حرام قطعي شرعي اعلام شد. در اين مراسم دو تن از روحانيون سرشناس اهل سنت سخنراني كرده و با محكوم كردن اين حادثه غيرانساني بر وحدت هرچه بيشتر شيعه و سني تأكيد نمودند. هوشياري مردم آگاه و هميشه در صحنه استان سيستان و بلوچستان در جريان انفجار مسجد جامع زاهدان باعث شد تا افراطيون وهابي و مزدوران بيگانه در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام شوند.
* فرقه استعمار ساخته بهائيت با طرح جديدي به ميدان آمده است. به گزارش آتي اخيراً فرقه ضاله بهائيت به منظور ترغيب زوج‌هاي بهائي براي افزايش جمعيت اين فرقه انحرافي، پرداخت وام مسكن 5 ميليون توماني و هديه نقدي 500 هزار توماني به نوزادان اين زوج‌ها را در دستور كار خود قرار داده است. عوامل پشت پرده اين فرقه در نشست‌هاي اخير خود مصوب كرده اند، از اول مرداد ماه سالجاري به زوج‌هاي بهائي به هر تعدادي كه صاحب فرزند شوند يك دفترچه حساب 500 هزار توماني هديه بدهد.
* يك مفتي وهابي، با تكرار افكار انحرافي و ضد وحدت، شيعيان را مشرك دانست. به گزارش اديان نيوز: "عبدالهادي عبداللطيف الصالح" مفتي اهل عربستان سعودي با صدور فتوايي عجيب گفت: "تناول ذبايح مسيحيان به دليل اينكه اهل كتاب هستند حلال است؛ اما استفاده از ذبايح شيعيان حرام است ضمن اينكه آنها مشرك هستند." وي كه رياست بخش پژوهش‌هاي اسلامي دانشكده تعليم و تربيت دانشگاه جوف را نيز برعهده دارد، اين فتوا را در پاسخ به استفتايي اعلام كرده است كه يكي از كاربران سايت متعصب "نورالاسلام" از كانادا از وي پرسيده بود. "آيا جايز است در رستوران‌هايي كه گوشتشان را از محل ذبح شيعيان اثني عشري مي‌آورند غذا بخوريم، با توجه به اينكه من از برخي افراد مورد اطمينان شنيده‌ام كه آنها در هنگام ذبح، نام حسين بن علي(ع) را مي‌برند؟"!! مفتي نيز در پاسخ، اين اتهام شگفت انگيز را - كه شيعيان، نام امام حسن و امام حسين عليهما السلام را همسنگ نام خدا بر زبان مي‌آورند - تكرار كرده است! اين فتواي رسوا، در ادامه فتاواي تكفيري فرقه تندرو و استعماري وهابيت صادر شده است.
* رئيس‌جمهور آمريكا و نخست‌وزير انگليس به يك جنگ تبليغاتي مشترك عليه ايران متوسل شدند. به گزارش عصر ايران، باراك اوباما روز سه شنبه در كاخ سفيد پس از ديدار سه ساعته با ديويد كامرون، با ادعاي اينكه تحريم‌هاي اعمالي جديد از سوي شوراي امنيت ملل متحد، آمريكا و ديگر كشورها فشارهاي بي سابقه‌اي را به حكومت ايران وارد مي‌كند افزود: اگر حكومت ايران به مسير لجاجت در پرونده هسته‌اي خود ادامه دهد انزواي بيشتري در انتظار آن است. در اين كنفرانس خبري نخست‌وزير انگليس نيز با تاييد و تكرار و ادعاهاي اوباما گفت: ايران بايد برنامه خود براي دست يابي به سلاح‌هاي هسته‌اي را به كنار بگذارد! وي افزود: "هنوز براي توافق در پرونده هسته‌اي ايران دير نشده است". اين اظهارات نشان مي‌دهد آمريكا و انگليس قصد دارند با توسل به تبليغات جمهوري اسلامي ايران را وادار به تسليم در برابر خواسته‌هاي خود نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.107 seconds.